Om oss

Vi er ein privat barnehage i Nordstranda krins i Gloppen kommune. Det er foreldra som til ei kvar tid har barn i barnehagen som er eigarar. Det gjev svært gode høve for foreldra til å påvirke det som skjer i barnehagen. Ingen tek ut utbytte av barnehagen, så alle inntektene går til å lage ein best mogeleg barnehage.

Vi har fokus på friluftsliv, omsorg for, og bruk av naturen og læring gjennom leik. Grillhytta vår “Brendebu” er i bruk kvar veke. Barna blir vant med å gå tur i terrenget, lærer om fuglar, dyr og småkryp under veis.

Vi tek turar i nærområdet som har mykje å by på: Vakker natur og dyreliv, skog og fjord, flyplass, folkehøgskule, nabobarnehagar og gårdsdrift.

Austrheim barnehage fokuserer på at barna er ulike og har ulike behov og interesser: Barna har t.d. både ei fysisk, ei intellektuell og ei kreativ side. Alle desse sidene ved det å vere små menneske blir jobba med i ein lærande sosial samanheng.

Barnehagen, familien og samfunnet er saman om ein god barndom.

Meir informasjon: Sommerstengt vekene 29 og 30
Les om våre satsingsområde
Tilsette i Austrheim barnehage
Prisar og søknad om barnehageplass
Søknadsskjema
Facebook-side
Vedtekter og retningslinjer
Rammeplan
Årsplan 2023-2024

Barnehagen, familien og samfunnet er saman om ein god barndom.